Trainings
Maxim Payroll Academy provides legislative trainings in the form of one-day educational activities focused on current legislative changes and their impact on payroll accounting in practice. During the calendar year, we organise trainings focused on the field of employment relations and the field of health and social insurance, trainings on execution deductions from employees’ salaries, trainings on the topic of annual tax clearance from employment income of natural persons and annual accounts in payroll accounting. The training sessions take place in a pleasant environment and allow participants to gain expertise in the field of qualified payroll accounting management and related HR administration in private and state organisations. The training takes place in training rooms equipped with modern training equipment (data projector, projection screen, flip chart). Participants will receive training material with practical exercises at each training session. The price for training sessions includes training materials, stationery, coffee break (coffee, tea), mineral water, and a hot lunch.
In addition, Maxim Payroll Academy also provides in-house trainings that are custom-made to meet the customer's requirements. The main objective of the legislative trainings is to provide a clear interpretation of legislative changes and their impact on payroll accounting management and processing.
Exekučné zrážky po zmene životného minima od 1.7.2025, rekreačný a športový príspevok v zmysle pokynov FR SR a aktuálne legislatívne zmeny - VI. ročník mzdového seminára
Lektor: Ing. Iveta Matlovičová
O školení:
Mzdová akadémia Maxim vás pozýva na 6. ročník mzdového seminára, ktorý je zameraný na najvýznamnejšie legislatívne zmeny s dopadom na vedenie mzdového účtovníctva a personalistiky. Ide o jedinečnú vzdelávaciu akciu, ktorá je určená mzdovým účtovníkom, personalistom a širokej odbornej verejnosti, ktorá sa profesionálne venuje ekonomickej agende.
Mzdová akadémia Maxim vás pozýva na odborný seminár, kde vás oboznámime ako sa od 1.7.2025 menia veličiny pre výpočet exekučných zrážok, ako aplikovať aktuálne legislatívne zmeny v praxi - rekreačný a športový príspevok, poskytovanie príspevku na stravu od 1.4.2025, výplata odchodného, oprava poistného na ZP pri spätne priznanom ID.
Termín: 20.06.2025 | Bratislava
Termín: 24.06.2025 | Trenčín
Termín: 25.06.2025 | Webinár
Zo mzdového seminára si odnesiete obsiahly študijný materiál (na webinár bude školiaci materiál zaslaný v elektronickej podobe), prehľadne tabuľky "Platenie poistného na zdravotné a sociálne poistenie" a losovať budeme odborné publikácie, voucher - zľava na vami vybrané školenie a vecné darčeky od Mzdovej akadémie Maxim.
Prvá tematicka časť mzdového seminára:
- zmena životného minima od 1.7.2025 a dopad na mzdové veličiny
- uplatňovanie tretinového systému pri výpočte exekučných zrážok od 1.7.2025
- oznamovacie povinnosti zamestnávateľa, dohoda o zrážkach zo mzdy (vzor)
Druhá tematicka časť mzdového seminára:
- rekreačný príspevok v zmysle pokynu FR SR - preukazovanie nároku, výpočet a zúčtovanie so zamestnancom, zápis na mzdový list a výplatnú pásku
- príspevok na športovú činnosť dieťaťa v zmysle pokynu FR SR - preukazovanie nároku, výpočet, zúčtovanie, zápis na mzdový list a výplatnú pásku
- postup pri výplate odchodného a jeho zápise na zápočet odpracovaných rokov
- zvýšenie súm stravného od 1.4.2025, príspevok na stravu z nákladov a zo sociálneho fondu, nepeňažná a peňažná forma príspevku na stravu, splatnosť príspevku na stravu
- postup pri oprave preddavkov na zdravotné poistenie pri spätne priznanom invalidnom dôchodku v zmysle usmernenia Ministerstva zdravotníctva SR
- ďalšie aktuálne témy v nadväznosti na legislatívny proces
****
WEBINÁR bude prebiehať cez aplikáciu Cisco Webex Meetings vo virtuálnej prednáškovej miestnosti. Stačí mať pripojenie na internet a v prípade väčšieho komfortu je vhodné mať aj mikrofón a webkameru (nie je to však podmienkou). Návod na pripojenie vám bude zaslaný po registrácii (po prihlásení) na školenie.
UPOZORNENIE: Webový odkaz na stiahnutie školiaceho materiálu a webový odkaz, cez ktorý sa účastník prihlási na online školenie bude účastníkovi zaslaný 2 dni pred termínom školenia na e-mailovú adresu, ktorú UVIEDOL v prihláške na školenie. ODPORÚČAME PRETO, aby ste si mailovú/mailové adresu/adresy v prihláške, ktorá vám bola po registrácii doručená, skontrolovali. Na prihláškach uvádzate v niektorých prípadoch len mailovú adresu fakturačného oddelenia. Prihlasovanie do virtuálnej prednáškovej miestnosti bude prebiehať v deň konania školenia v čase od 8:30 do 9:00. Prihlásiť sa môžu len účastníci registrovaní na školenie; pri prihlásení na online školenie je potrebné uviesť svoje meno a priezvisko, pre nutnú identifikáciu v prezenčnej listine.